måndag 6 februari 2012

Badrum...


"Badrums eufori"
Ett överskåp till ett mycket gammalt klock ur blir badrumskåp här hemma. Tomt utan bakstycke och botten.... ( på bild är en bricka bakom, det blev så konstig bild utan)
Så med lite varsam renovering med i sättning av bakstycke, hyllplan och botten samt en spegel kommer det bli bra tror jag....
 Badrummet är just nu ett tomt skal med endast flytspacklat golv och värmen alstrar från  golvvärmen, mmm...



Det är mig varmt om hjärtat när kartongerna packades upp....
Detta Marakesch kakel har stått på min önskelista bra länge. Det blir bara finare ju mer plattor man lägger ut, så mumsigt!!!!



Charmen med skåpet är patinan och att färgen går så bra ihop med kaklet.







Ha en skön vecka tillmötes!!! Nu ska jag vältra i en massa andra badrums bilder...

5 kommentarer:

Tinas bo sa...

Ser helt underbart ut!!
Ska bli kul med bilder sen!!

Kram Tina

Mina Gouldsamadiner sa...

Underbart kakel och fiffig idé med klockan som ska bli ett badrumsskåp...
Kram Kicki

LOPPISLIV sa...

Ohhhh det kommer att bli sååå fint ert badrum!! Underbart klinkergolv ni valt, jättecharmigt!! Skulle gärna ha det golvet någonstans i vårt hus också, fast de är så mönstrat så är det så klassiskt samtidigt, bra val!! Och vilket fint litet skåp!!!

Fin helg!! Kraaam Paula

vitadrömmarobusigabarn sa...

Underbart fint
Ditt hem är så fint
Ha en jättefin helg kram Tina

VITTORIANA sa...

you should have hundred followers and hundreds comments your Blog is wonderful to me
Susanna